18.12.2025 15:00 5
Нові правила оскарження рішень у сфері державної реєстрації
З 1 січня 2026 року в Україні змінюється порядок розгляду скарг у сфері державної реєстрації, який стосуватиметься оскарження рішень, дій або бездіяльності державних реєстраторів, суб’єктів державної реєстрації та територіальних органів Мін’юсту.
Головна зміна — замість колегій скарги розглядатимуть комісії з розгляду скарг у сфері державної реєстрації, які працюватимуть при Міністерстві юстиції України та його територіальних органах.
Уточнено коло питань, які можна оскаржити, зокрема:
- дії, вчинені в автоматичному режимі (результати роботи електронних систем);
- рішення, дії або бездіяльність територіальних органів Мін’юсту;
- повідомлення про несанкціоноване використання ідентифікаторів доступу до державних реєстрів.
Процедури оскарження здійснюватимуться, крім іншого відповідно до Закону України «Про адміністративну процедуру».
Органи юстиції вже проводять підготовчі заходи, щоб з початку 2026 року усі скарги могли розглядатися за новими, прозорими та ефективними правилами, наближеними до європейських стандартів.
Докладніше: https://is.gd/ChLOh8
Ми в Телеграм: https://t.me/minjustofficial