28.01.2025 12:39
Роз’яснення від Міграційної служби України
Нас запитують – ми роз’яснюємо.
Чому на офіційному сайті ДМСУ ми ніяк не можемо занести необхідні дані для перевірки стану оформлення документів?
Однією з причин може бути неправильна транслітерація інформації, яку громадянин заносить на офіційний сайт ДМСУ (https://dmsu.gov.ua/services/docstate.html).
Будь ласка, будьте уважними! Серія паспорта у формі книжечки вводиться великими українськими літерами, свідоцтва про народження - як зазначено у самому документі!
Якщо серія свідоцтва про народження починається з 1 або І, у базі може бути один з трьох варіантів написання: цифра 1, українська літера І, латинська літера I, в залежності від того, як серію було введено оператором під час оформлення документа.
Серія та номер документа, на підставі якого здійснюється оформлення документа для іноземця або особи без громадянства вводиться без проставлення розділових знаків (крапка, кома, крапка з комою, двокрапка, тире, три крапки, знак оклику, знак питання, лапки, дужки, скісна риска, абзац, проміжок).
І вчергове нагадуємо! Перевірку стану можна здійснювати лише наступного дня після подання заяви до територіального підрозділу ДМС. У разі якщо протягом 48 годин з моменту подання заяви на оформлення інформація про документ відсутня у сервісі (статус «Інформації не знайдено»), заявникові варто звернутись до територіального підрозділу ДМС/ ЦНАП/центру обслуговування «Паспортний сервіс», до якого подавалися документи.
Поділитись
Дізнайтеся також
Усі новини