Тут надають

якісні послуги!

Центр надання адміністративних послуг

Нижньосірогозька територіальна громада

04.04.2025 11:52

🤔 Чому українці обирають сервіси в ЦНАПах — результати дослідження

f9004549-0f30-4ef5-bcc0-9563451bd916.jpg

Взаємодія людини з державою має бути зручною як онлайн, так й офлайн. Провели опитування серед відвідувачів ЦНАПів разом з Програма EGAP, щоб проаналізувати, чому українці обирають офлайн-сервіси та з якими проблемами стикаються в онлайні.

Серед ключових результатів:

✅ 80+% українців знають про існування електронних послуг, але йдуть до ЦНАПів.

Возможно, это изображение текст «80,4% украёнц.в знають про електроннй послуги 56,8% знали, знали,щопотрίбна що потрίбна потр послуга послугаеонлайн ε онлайн 23,6% не знали, Що потрибну послугу можнаотриматионлайн можна отримати онлайн»

✅ 60% українців звертаються до ЦНАПів, щоб отримати паперовий документ

Возможно, это изображение текст «Чому укран.. обирають офлайн 66% але в.ддають перевагу офлайну знають про цифрови сервйси, 34,3% 18,4% 16,2% 5,7% 5,7% 59,3% 59,3% 34,3% звернулися До ЦНАПу за паперовим документом думають що онлайн 18,4% це складно отримували видмову за заявою онлайн або потребують консультац консуль 16,2% -звикли отримувати послуги ЦНАГ lax 5,7%- в.дсутня потрίбна послуга онлайн 5,7% мают недоста HI цифровй навички»

✅ 30+% думають, що оформлювати послуги онлайн складніше, ніж офлайн

Возможно, это изображение текст «14,4% 14, спробували оформити послугу онлайн, але вибрали ЦНАП 25% 24,9% 8,3% 43,8% 43,8% стикнулися 31 1+ техничною проблемою 25% не змогли оформити онлайн через скадн.стьпр черезскладнстьпроцедурги процедури або особливостй Жит EBOI ситуаци 24,9% 8,3% не знайшли послугу або отримали в.дмову за заявою не мають гаджет В, стабильного або цифрових навичок»

✅ Найчастіше українці обирають ЦНАПи через привітність персоналу, відсутність корупційних проявів та звичку оформлювати все офлайн

Возможно, это графический образ (текст «не знають про онлайн-сервиси Ta вибирають ЦНАПи 11,5% 18,4% 17,5% 32,9% 12,4% 15,9% 61% 61% звернулися до ЦНАПу за паперовим документом 32,9% думають, що онлайн 2,9%-пумаото,ронпайн-цескладно це складно 18,4% потребують 17,5% консультаци або допомоги администратора звикли о τ римува ги послуг 15,9% B ЦНАПах мають недостатні цифров. навички 12,4% не мають гадже або стабильного нтр»)

Возможно, это графический образ (текст «=60% украйнц.в зверталися до ЦНАП., щоб отримати паперовий документ Я установи найчастише вимагали папир? Служби соцзахисту .ус Пенсййний фонд Пίдприемства, що надають комунальнй послуги ТЦк/ в.йськова частина Роботодавець Мс, селищна та сльська ради»)

Возможно, это изображение текст «Головн. переваги, за я. вибирають ЦНАП Звичка користуватися офлайн-сервисами Фахова консультация та супр супров.д в.Д адм.нистраторе ЦНАП.В Звична процедура отримання послуг офлайн € швидшою для укранЦίв, н.ж самостйне оформлення онлайн Впевнен.сть у результативноси звернення Прив.тнисть та турбота 3 боку працивникив ЦНАП.в Можливисть отримати 0ф.цийн. паперов. документи»

Понад половина опитаних хочуть дізнаватися більше про можливості оформлення послуг онлайн. Ми продовжимо розвивати цифрову грамотність українців, запускати нові зручні сервіси в Дії та розказувати про них людям, щоб усі користувалися перевагами держави в смартфоні 📲

 

Повний текст дослідження читайте за посиланням — https://curly.click/r/171d

Соціологічне дослідження виконала Дослідницька агенція Fama за сприяння Програми EGAP, що реалізується Фонд Східна Європа за підтримки Швейцарії, на замовлення Міністерство цифрової трансформації України.

Джерело: ДІЯ