Тут надають

якісні послуги!

Центр надання адміністративних послуг

Нижньосірогозька територіальна громада

25.10.2024 13:15

Як здійснити державну реєстрацію народження дитини за кордоном: її проводять дипломатичні представництва та консульські установи України.

b9156247-248d-42f2-b428-a1197a7135a1.jpg

⬆️ Процедура реєстрації передбачає наступні кроки:
1️⃣. Подання письмової або усної заяви батьків чи одного з них до дипломатичного
представництва або консульської установи. Заява може бути подана за місцем
народження дитини або за місцем проживання батьків;
2️⃣. У випадку, коли батьки не можуть особисто здійснити реєстрацію, це можуть
зробити їх родичі;
3️⃣. Після подання заяви, консул проводить реєстрацію народження дитини, визначає її походження та присвоює прізвище, ім’я та по батькові.

📑 Щоб зареєструвати народження дитини за кордоном, батьки (або інші особи, які
реєструють дитину) повинні надати наступні документи консулу:
✔️ Документ, виданий медичним закладом, що підтверджує факт народження дитини, або довідку від лікаря, який надавав допомогу під час пологів;
✔️ Паспорт або інший документ, що посвідчує особу батьків (одного з батьків);
✔️ Документ, який підтверджує відносини з батьком (наприклад, свідоцтво про шлюб, заява матері, заява батька про визнання батьківства тощо).

Важливо❗️Заява про реєстрацію народження дитини повинна бути подана не пізніше 1 місяця з дня народження.

✅️ Рекомендується звернутися до дипломатичного представництва або
консульської установи якомога швидше після народження дитини, щоб уникнути
зайвих затримок.

⚠️ Звертаємо увагу, що реєстрація народження та видання свідоцтва про реєстрацію цього акта цивільного стану проводяться без стягнення консульського збору.

🔝Перелік дипломатичних та консульських установ можна знайти за цим посиланням:
https://mfa.gov.ua/.../inozemni-diplomatichni-ustanovi-v...

7633cd9c-2881-46eb-97ec-0ddc33a7a9c6.jpg